We hadden jullie nog enkele sfeerbeelden te goed van de spannende handbalwedstrijd tussen onze leerkrachten en leerlingen. Wat een sportieve strijd, leuke acties en vooral veel plezier op en naast het veld!
Bedankt aan alle spelers, supporters en organisatoren die er een geslaagde activiteit van maakten. Geniet nog even mee van deze mooie momenten!
