De leerlingen van 2a21 sloten het schooljaar af met 'une petite fête française'. Per groep waren ze verantwoordelijk voor de decoratie, catering en activiteiten... Et tout ça en français, bien sûr! Het werd een lekkere en gezellige afsluiter. Merci à tous!