De leerlingen van 2GCM kregen een laatste uitdaging dit jaar: een logo ontwerpen. Ze verdiepten zich in logo ontwerp, kleuren en vormen. Elke leerling vertrok van een foto van een dier en hierbij bedachten ze een merk. Dit werd gestileerd, gedigitaliseerd en verder uitgewerkt.